Search
Close this search box.
اطلاعیه ستاد برگزاری نمایشگاه فناوری نانو

با توجه به آغاز فرآیندهای اجرایی در محل برگزاری نمایشگاه از روز 9 آبانماه، مشارکت کنندگان میبایست بر اساس نوع غرفه و نحوی حضور در نمایشگاه موارد ذیل را رعایت نمایند:

1- تحویل غرفه ها و فضاهای نمایشگاهی برای مشارکت کنندگانی که غرفه خودساز (زمین خام) انتخاب نموده اند از ساعت 14 روز سه شنبه 9 آبانماه با اخذ مجوز ساخت ساز توسط پیمانکار امکانپذیر خواهد بود و پیمانکار ساخت غرفه میتواند نسبت به انتقال تجهیزات و شروع ساخت ساز اقدام نماید، برای مشارکت کنندگانی که غرفه پیش ساخته (پارتیشن و تجهیزات) انتخاب نموده اند زمان واگذاری غرفه روز جمعه 12 آبانماه خواهد بود. درب سالن ها از ساعت 8:30 صبح جهت ورود وسایل و چیدمان برای همه شرکت ها باز خواهد شد، همچنین همزمان کار تکمیل ساخت و ساز ها نیز ادامه دارد. از انتقال تجهیزات و وسایل غرفه در روز افتتاحیه به دلیل کنترل ورود خروج و برگزاری مراسم افتتاحیه جلوگیری بعمل خواهد آمد.

2- مشارکت کنندگانی که برای جابجایی تجهیزات خود نیاز به لیفتراک دارند میبایست تا روز پنج شنبه 11 آبانماه  با هماهنگی با پیمانکار لیفتراک نمایشگاه بین المللی تهران نسبت انتقال تجهیزات اقدام نمایند، اطلاعات تماسی پیمانکار در انتهای مطلب آمده است.

3- راه های دسترسی به نمایشگاه از سه درب شمال (اتوبان چمران و خیابان رشید الدین فضل اله جهت دسترسی به پارکینگ شمالی) درب جنوبی و جنوب غربی (خیابان سئول ، خیابان نمایشگاه از طریق پارکینگ جنوبی و جنوب غربی) امکان پذیر است.

4- تنها ورود وانت های سبک و سنگین از درب جنوب غربی به جلوی درب سالن ها امکان پذیر بوده و خودروهای سواری شخصی امکان ورود به نمایشگاه را نداشته و بایستی به پارکینگ ها مراجعه نمایند و وسایل را با دست از پارکینگ به سالن های نمایشگاه منتقل کنند.

5- ستاد برگزاری از روز 12 آبانماه  در نمایشگاه در بالکن طبقه همکف سالن 44 (خلیج فارس) مستقر خواهد بود و از ساعت 12 امکان ارائه کارت های غرفه داری به مشارکت کنندگانی که از قبل اطلاعات را ارسال نموده اند میسر خواهد بود.

6- مواردی همچون کسری تجهیزات غرفه پیش ساخته، روشنایی ، سردی و گرمی سالن، سوختن لامپ ها و موارد مرتبط با سالن و غرفه با “مسئول هماهنگی سالن ها” که در اتاق خود در هر سالن مستقر هستند؛ خواهد بود و جهت پیگیری این موارد بایستی به این افراد مراجعه نمایید و به دبیرخانه مراجعه ننمایید. اطلاعات مسئولین هماهنگی سالن ها در انتهای متن ذکر شده است.

7- جهت دریافت تجهیزات اضافه مورد نیاز هم میتوانید در خود نمایشگاه با هماهنگی با بازاریاب های اجاره دهندگان این تجهیزات اقدام نمایید و نیازی به مراجعه به ستاد برگزاری نیست.

8- در بالکن طبقه همکف سالن 44 (خلیج فارس) علاوه بر ستاد برگزاری، محل برگزاری کارگاه های آموزشی نیز میباشد، علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در این دوره ها میتوانند به سایت نمایشگاه و محل برگزاری آن مراجعه نمایند.

9- به دلیل فضای کارگاهی نمایشگاه در روز قبل از افتتاحیه و ورود و خروج افراد، وسایل و سخت بودن کنترل ورود و خروج، مشارکت کنندگان میبایست به تجهیزات و دستگاه های غرفه خود بی توجه نبود و ترجیحا تا بسته شدن سالن ها برای افتتاحیه و یا خلوت شدن سالن ها در غرفه حضور داشته باشند.

10- ساعات بازدید در ایام نمایشگاه از ساعت 8 الی 15 میباشد که درب اصلی محیطی نمایشگاه در ساعت 15 بسته خواهد شد و درب سالن ها و خروج بازدیدکنندگان و غرفه داران ساعت 16 خواهد بود. لذا غرفه داران میبایست تا این زمان در محل غرفه حضور داشته باشند.

11- زمان بندی و نحوی خروج و تخلیه سالن ها در روز پایانی نمایشگاه توسط دبیرخانه اطلاع رسانی خواهد شد و منوط به تکمیل برگه خروج و مهر امضای آن توسط مدیر سالن مربوطه است.

اسامی مدیران سالن (مسئول هماهنگی سالن ها) به تفکیک هر سالن به شرح ذیل است.

1- آقای علیرضا مجتهدی سالن 5 (ملل) :09128936496

2- آقای محمدرضا ولی پور سالن 5 (ملل) :09123883488

4- آقای محمدرضا گودرزی سالن 44 همکف (خلیج فارس) :09395160587

5- آقای اسماعیل فرخ سالن 44 طبقه بالا (خلیج فارس) :09124898206

پیمانکار لیفرتراک نمایشگاه

آقای غلامی : 09122503250

رمزعبور و نام کاربری شرکت ها به صورت پیش فرض شناسه ملی شرکت می باشد

 

توجه:به اطلاع می رساند، مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی در قسمت نام کاربری و کلمه عبور، نام کاربری خود در سامانه لبزنت را وارد کنند.