Search
Close this search box.
برگزاری بزرگ‌ترین همایش و نمایشگاه سالانه فناوری‌نانوی اروپا

بزرگترین همایش و نمایشگاه سالانه فناوری‌نانوی اروپا در روزهای 28 تا 30 سپتامبر در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد. این همایش به طور گسترده مسائل مختلف فناوری‌نانو را بررسی کرده و این فرصت را فراهم می‌کند تا محققان، دانشمندان و شرکت‌های برتر فعال در این حوزه، با یکدیگر تبادل نظر کنند.

بزرگترین همایش و نمایشگاه سالانه فناوری‌نانوی اروپا در روزهای 28 تا 30 سپتامبر در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد. این همایش به طور گسترده مسائل مختلف فناوری‌نانو را بررسی کرده و این فرصت را فراهم می‌کند تا محققان، دانشمندان و شرکت‌های برتر فعال در این حوزه، با یکدیگر تبادل نظر کنند. رویداد سال 2009، توسط کنسرسیومی از سازمان‌های همکار مختلف مانند Agent-D ، گروه هماهنگ کننده مراکز تعالی فناوری‌نانو در آلمان، دانشگاه فنی برلین و مشارکت وزارت آموزش و تحقیقات آلمان برگزار خواهد شد. در پنجمین همایش فناوری‌نانو در اروپا، حوزه‌های مختلف، تحقیقات پیشرفته، کاربردهای صنعتی و موضوعات میان رشته‌ای بحث و بررسی می‌شوند. برخی از موضوعات این همایش عبارتند از: • الکترونیک؛ • انرژی؛ • سلامت؛ • ایمنی؛ • سرمایه‌گذاری. در این همایش، مسائل مختلف از آخرین دستاوردهای علمی گرفته تا استفاده‌های صنعتی فناوری‌نانو بررسی می‌شوند. جلسات انتقال فناوری فرصت‌های مناسبی برای شرکت‌های نوپا و دانشگاه‌ها فراهم می‌کند تا از طریق آنها فناوری‌های خود را بازاریابی کنند. همچنین در نمایشگاه سال 2009، محصولات و ادوات مبتنی بر فناوری‌نانو و سایر خدمات ارائه خواهند شد.

شرکت های نانومقیاس میتوانند با  شناسه ملی شرکت به عنوان نام کاربری و رمز عبور وارد شوند.

مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی در قسمت نام کاربری و کلمه عبور، نام کاربری خود در سامانه لبزنت را وارد کنند.